vineri, 28 octombrie 2011

Viata e pretioasa. Viata e fragila. In clipa asta esti, in clipa urmatoare te-ai dus. Fiecare clipa trebuie stoarsa de tot ce se poate da, fiindca nu sti niciodata cand va cade cortina. – Sandra Brown

Am zambit zicandu-mi :"Ce o fi cu fata asta,s-a apucat sa scrie poezii?"...ma duc in dormitor si o gasesc pe pat cu un tub de pastile gol langa ea...Aceasta imagine ma va urmari toata viata mea...Oare ce este in sufletul persoanelor care isi gasesc o persoana draga,fie ca este vorba despre o ruda sau despre un prieten.Oare cum este pentru copii sa-si gaseasca unul dintre parinti inconstienti....Atunci iti amintesti de momentul cand te uitat la stiri si vedeai tot felul de nenorociri(crime,sinucideri,accidente) si spuneai"Mie nu mi se poate intampla,nu are cum"...Ei si eu am fost una dintre acele persoane,care credea ca nu i se poate intampla aceste lucruri ,dar mi s-a intamplat ,mi-am gasit ce mai buna prietena zacand inconstienta cu un tub de pastile langa ea...Dar de ce??Ea era fericita cu o zi inainte,oare ce o fi suparat-o???Am sunat la ambulanta,iar pana a venit nu am stiut ce sa-i fac sa se trezeasca si sa fie bine....In sfarsit a venit ambulanta iar vecinii au inceput sa iasa pe scara sa vada despre ce este vorba....In timp ce ieseam din bloc am auzit un vecin spunand"Din cauza fostului prieten a ajuns asa,el a parasit-o,iar ea l-a iubit prea mult...".....Oare o fi din cauza lui???AAHHH,cat mi-as dori sa il am in fata acum si sa-i spun atatea lucruri..Oare este drept?Sa adori o persoana si acea persoana sa te paraseasca ca si cum si-ar arunca gunoiul???Oare este corect?In asemenea momente ma intreb oare este corect ceva pe lumea asta??Raspunsul il gasesc foarte repede"NU",dar trebuie sa supravietuim intr-un fel sau altul,nu?Dupa 5 ore in care m-am plimbat dintr-un colt in altul al culoarului iese doctorul din rezerva spunandu-mi ca urmatoarele ore sunt foarte importante pentru supravietuirea ei....offf,M de ce??De ce ai facut asta??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu