joi, 3 noiembrie 2011

Cauta iubirea cu inima, nu cu capul. – Mark Twain

Prietena mea M.,s-a facut bine,foarte repede,spre surprinderea doctorilor si a mea...si sunt atat de fericita....Azi am fost la facultate si  am fost la M.,apoi am venit acasa  si am ascultat muzica .Azi am ascultat melodia Ronan Keating-If tomorrow never comes,ascultand-o am devenit nostalgica......
Iubesc un barbat foarte mult si mi-as dori enorm sa-l vad,chiar si pentru o secunda...daca maine nu va mai veni,va stii el(am uıtat sa precizez ca EL este turc)  ca intr-un colt de lumea fost o persoana care l-a iubit enorm,o persoana care s-a gandit in fiecare zi,ora,minut,secunda..Este atat de greu si poate persoanele care sunt in situatia mea inteleg acest lucru.Sa iubesti un barbat si sa-l cauti in fiecare barbat de pe strada,dar sa nu-l gasesti,...Inca nu i-am spus lui M.despre toate acestea,dar mai astept o saptamana pana va trece toata chestia asta si apoi cu siguranta ii voi spune,pentru ca eu nu mai pot......!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu