vineri, 21 octombrie 2011

Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic. – Muhammad Ali

20.10.2011
Azi,eu si M. am fost la ziua unei bune prietene de-a noastra...a fost o zi splendida,aici ne-am intalnit cu multi fosti colegi de liceu pe care nu i-am mai vazut de mult timp,si imi doream enorm sa-i revad si sa depanam amintiri din liceu...Se spune ca adolescenta este cea mai frumoasa perioada din viata unei persoane...la aceasta petrecere ,am vazut-o pe M. mai bucuroasa si mai fericita decat zilele trecute in care era foarte trista din pricina aparitiei fostului prieten R.,cu care isi facuse multe planuri de viitor si erau fericiti impreuna pana intr-o zi cand R  inselat-o pe M.,cu o colega de serviciu.M imi spune ca il uraste dar cred ca in adancul inimii ei inca il mai iubeste.Am vazut-o pe M. dansand alaturi de un barbat chipes ,mi-as dori enorm sa gaseasca pe cineva care sa nu o mai faca sa sufere si sa uite tot ceea ce i-a facut R,apoi am vazut-o foarte apropiata de acel barbat si zambind mai tot timpul.Cand am plecat am intrebat-o in masina ce crede despre el,mi-a raspuns zambind ca este un barbat extraordinar ,dar ca nu este genul ei,dar mi-a marturisit ca i se pare foarte simpatic noul vecin de care imi pomeneste mereu dar eu nu l-am cunoscut si m-a facut foarte curioasa in privinta lui...Sper sa fie el barbatul acea care o va face sa fie din nou fericita si implinita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu