sâmbătă, 15 octombrie 2011

Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta. – Emanuel Swedenborg

Azi,m-am hotarat brusc sa merg cu tramvaiul...mereu mi-a placut sa merg cu tramvaiul doar ca de aceasta data am vrut sa fie altfel....(1)
...Ufff...,ce frig este afara!!!Azi voi face ceea ce nu am mai facut niciodata,merg in statie de tramvai ,doar 2-3 persoane erau acolo...o doamna mai in varsta care mi s-a parut foarte morocanoasa si un cuplu(el se uita cu atata dragoste la ea...incat am fost invidioasa pe ea pentru o sec,mi-as fi dorit si eu pe cineva langa mine in acel moment,o tinea atat de protector,si ii vorbea atat de frumos si de cald,iar ea il respingea,era foarte rece...)Iata ca vine si tramvaiul...
 M-am asezat pe scaun la geam si am privit...la toata lumea care era sau se urca in tramvai...Nu stiu ce s-a intamplat cu mine,dar astazi imi era dor sa stau sa privesc oamenii...am vazut in metrou o fata care parea atat de trista,as fi vrut sa-i spun ca viata este atat de frumoasa si bucuriile se gasesc doar in lucruri marunte,si ca este prea scurta aceasta viata pentru a ne mai si supara,trebuie sa traim fiecare moment,fiecare secunda deoarece sunt unice...si ca niciodata nu sunt la fel..este adevarat uneori vrem sa le retraim din nou si alergam dupa aceste momente dar....nu vor fi la fel,ceva va fi schimbat...si eu am alergat dupa aceste momente in viata mea,dar atunci cand vroiam sa retraiesc un eveniment din viata mea ...intodeauna a doua oara parea mai amar,total schimbat.....dar deodata am privit spre aceea fata si nu mai era.....hmm probabil a coborat.In fata mea este un baiat la vreo 24-25 de ani care vorbeste la telefon...Este tot imbracat in negru si parca ar plange....Alo?Irina?Vreau sa iti sspun ca mama...mama a .....mama a murit..
..pentru o clipa am ramas blocata...De ce???as vrea sa pot cere socoteala cuiva...De ce???De ce li se intampla acest lucru persoanelor?De ce??Consider ca acesta durerea este cea mai groaznica...Cum???mama care a vrut grija de tine de mic,a fost langa tine si la rau si la bine,a fost la sedintele cu parintii mereu,ea a fost cea care s-a ocupat de educatie,care a gatit,care a mentinut o familie unita si acum....ea pleaca..Mamele parca au un rol de indeplinit in aceasta viata...dau viata un copil ...isi indeplineste toate sarcinile...si apoi pleaca ..in liniste....parca nevrand sa se observe plecarea lor..cata ironie a sortii...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu