sâmbătă, 1 octombrie 2011

Cursul dragostei adevarate nu a fost niciodata neted. – William Shakespeare

Azi ma intalnesc cu M la acelasi restaurant
 Intru in acelasi restaurant unde de fiecare data intalnesc o atmosfera extraordinara care te duce cu gandul la un loc care pentru orice om plecat in strainatate inseamna enorm..."Acasa".O zaresc pe M. care de fiecare data ma asteapta pentru ca eu sunt cea care intarzie mereu,chiar si un minut ...eu intarzii:)).Azi ma simt foarte bine dispusa,asa ca inainte sa ma intalnesc cu M am trecut si pe la salon :D...
O salut afisandu-i zambet ,iar ea mirata ma intreaba care este motivul fericirii mele,daca cumva am castigat la Loto(M. fiind genul de om care crede in astfel de jocuri si pune mereu bilet la Loto,tot avand speranta ca va castiga odata si odata)....Ii spun ca sunt bine dispusa si nu vreau sa vorbim despre lucruri triste astazi dar ii spun ca vreau sa mergem pe la magazine sa ne innoim garderoba.Vlad vine si ne intreaba ce dorim ,ii raspund zambindu-i :un cappuccino si o cafea...Parand si el surprins de fericirea de care debordam...
M. a inceput sa-mi povesteasca de toate cosmeticele si cremele pe care si le-a luat cu o zi in urma ,de niste haine pe care le-a vazut pe un site ,de superbele bijuterii pe care le-a vazut la un magazin de specialitate,de faptul ca vrea sa-si renoveze casa,vrea sa ne hotaram in privinta locatiei unde ne vom petrece Craciunul si revelionul.. Ii spun Turcia fara ezitare,in Turcia am mai fost si o ador,este ca a 2 casa pentru mine....La un moment dat ma detasez de discutia pe care o aveam,dra nu stiu de ce ,parca nu mai aud ce vorbesc cei din jur..pe M. doar o vad ca imi povesteste ceva ,dar nu pot auzi ce imi spune.Oare ce se intampla???..,privesc la designul interior al restaurantului ...cel pe care il ador ...are un stil oriental..si un aer proaspat...lampadarele cu o arhitectura speciala..redau o lumina potrivita astefl incat te fac sa te simti in intimitate,intr-un loc in care nimeni nu te cunoaste,mobilierul restaurantului de o eleganta absoluta te face sa te simti in cel mai luxos restaurant..peretii cu un model deosebit de care sunt atarnate mai multe tablouri infatisand peisaje orientale....vin de foarte mult timp aici,dar niciodata nu am privit  in detaliu tot restaurantul...Ce se intampla???Nu mai aud nimic din ce imi spune M...Incep sa privesc si in spatele lui M.,unde se afla un geam cu vederea dinspre strada...privesc oamenii pe strada ...sunt atat de frumosi..niciodata nu am stat sa privesc oamenii pe strada...Vad oamenii fericiti,tristi,grabiti,indragostiti,nedumeriti....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu