miercuri, 28 septembrie 2011

Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu…. Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva. – Rainer Maria Rilke

....Am plecat in oras...Am stabilit sa ne vedem in restaurantul nostru preferat...
      Ma duc catre restaurantul de care ma leaga foarte multe:sarbatorirea majoratului,majoratul lui M.,iesirile cu prieteni,sarbatorile petrecute acolo,momente dureroase dar si momente fericite,toate s-au intamplat acolo,as putea spune chiar ca acest restaurant ma cunoaste foarte bine si ca este "sfetnicul mut",deoarece aici am regasit pacea si linistea sufleteasca cand eu credeam ca le-am pierdut,aici m-am regasit cand credeam ca nu mai sunt,aici mi-am pus ideile in ordine si am ales cea mai buna cale cand credeam ca voi claca,aici mi-am petrecut unele din cele mai frumoase momente din viata mea,aici ma simt frumoasa,aici ma simt iubita,aici ma simt ca acasa.Nu credeam ca ma voi atasa vreodata de un loc dar iata ca s-a intamplat...ahh,aici am descoperit cea mai buna mancare si cele mai bune deserturi care nu ingrasa sau asa....vreau sa cred :)
    Intru in restaurant si il salut pe Vlad,cel mai dragut chelner...il cunosc de cand s-a angajat aici,adica de mult timp si pot spune ca am crescut odata cu el:).El este omul care de cate ori m-a vazut suparata a stiut ce mancare sa-mi aduca ca sa ma binedispuna,ce sortimente de ceai sa-mi aduca pentru a ma relaxez simtindu-ma ca intr-o vacanta undeva pe o plaja insorita.,este un om foarte bun,glumet si vesel tot timpul cu toate ca nici copilarie sau adolescenta sa nu au fost prea fericite...
  Merg catre masa ,si o vad pe ea,pe M,prin cate am trecut cu aceasta fata,am fost de la gradinita pana la liceu in aceeasi clasa,tin minte ca in prima zi de gradinita ea a venit la mine si m-a intrebat:"Vrei sa fim prietene?",apoi toate poznele din liceu ,noi am stat in ultima banca de la perete si radeam foaarte mult :)),visam la viitorul ce urma,la meseriile pe care le vom avea ,intodeauna am visat ca vom merge in concedii cu cei care vor deveni sotii nostri...a fost langa mine si la bine si la rau,a fost langa mine cand am avut nevoie de un sfat...practic stiu totul despre ea si invers,si imi doresc sa fie fericita pentru ca merita,vreau sa gaseasca un barbat care s-o iubeasca si sa-l iubeasca,am vazut-o de multe ori cum se uita  cu tristete cand vede un  cuplu iubindu-se,vreau sa fie fericita...
Ii spun ca am ceva important si dureros pentru mine sa-i  spun insa,
 O vad mai fericita ca niciodata, si o las sa imi povesteasca  despre noul ei vecin,pe care l-a vazut de 2 ori...:) dar imi spune ca ii place...ahh opreste-te pentru cateva secunde(imi spun),vreau sa-ti spun ceea ce vroiam ,durerea mea,faptul ca nu mai sunt aceeasi de 2 ani,faptul ca ma gandesc la aceeasi persoana de 2 ani de zile......faptul ca imi doresc enorm sa-l vad....dar,poate nu conteaza durerea mea ,si decid sa nu-i mai spun lasand-o sa-mi povesteasca despre vecinul pe care l-a vazut de 2 ori....si maine este o zi,...Am sa-i spun maine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu