luni, 24 octombrie 2011

Dragostea imatura spune ‘Te iubesc pentru ca am nevoie de tine’. Dragostea matura spune ‘Am nevoie de tine pentru ca te iubesc’. – Erich Fromm

Azi,24.10.2011...
 Rasfoind intr-o revista cu prajituri,am gasit o prajitura care mi-a plcut foarte mult si am vrut sa o fac,dar apoi m-am gandit ca ar fi mai bine sa ma duc la M. si sa o facem amandoua,profitam de ocazie pentru a mai sta de vorba,vreau sa o vad si vreau sa ii distrag atentia astfel incat sa nu se mai gandeasca la R.,sa-l uite,ce este drept ultima oara cand am vazut-o era foarte bine dispusa,fericita asa cum imi doresc sa o vad mereu,dar cu numai 2 zile inainte am vazut-o distrusa,vrand parca sa stearga aceasta perioada (ii pot spune asa deoarece a fost impreuna cu R. mult timp )din viata ei....
Am luat reteta si plec sa cumpar toate ingredientele....hmmmm va iesi o prajitura foarte buna....am luat toate ingredientele si plec spre casa ei....Hmmm,astazi este un pic cam innorat si cam pustie strada...ciudat...Sun la interfon dar nu raspunde nimeni,o sun dar nu-mi raspunde....Unde o fi???s-a gasit sa plece tocmai acum,un vecin tocmai iese din bloc si profit de ocazie pentru a intra in bloc,sun la usa,dar nu-mi raspunde...Probabil o fi pana la magazin si si-a uitat telefonul in casa....hmmm,tocmai imi amintesc ca am o cheie..iii voi face o surpriza,o voi astepta cu reteta pe masa..:)))
Descui usa si intru in casa...vad pe masuta ca o scrisoare..Ce o fi primit?De la cine o fi??Desfac scrisoarea si....
  "M-am sinucis inainte sa vii tu si sa ma spanzuri de privirea ta rece...
 M-am sinucis inainte sa-mi infigi si alti spini in inima-mi insangerata
 M-am sinucis inainte sa ma tai in felii cu mii de cuvinte de adio
M-am sinucis inainte ca tu sa-mi iei suflarea cu-un ultim sarut
In camera goala,m-am imbatat cu amintirea ta uitata sub pat,
ruginita pe jumatate de clipe.
Cu lacrimi am descompus poza ta,doar ca sa-mi beau otrava
In numele iubirii mi-am pierdut sufletul 
Iar tie iti las scheletul tacut
Al suferintei mele
Si o inima ce a fost numai a ta.
M-am sinucis in speranta ca ma voi naste peste un timp.
Din nou in ochii tai..."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu