marți, 15 noiembrie 2011

.Când dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor para fi adormite in armonia raiului. – William Shakespeare

Azi,15.11.2011
....azi ,m-am hotarat,ii voi spune lui M.tot,nu mai pot continua asa...Plec spre locuinta ei,si ma gandesc la modul cum ii voi spune suferinta care m-a macinat si inca ma macina...Ma va intreba "DE CE?"i-am am ascuns acest lucru....Ajung in fata blocului lui M.(s-a mutat de 1 an si cateva luni)si trag aer in piept si ma incurajez zicandu-mi "Fie ce-o fi...!!",intru la ea in apartament foarte abatuta si ma intreaba :"Ce ai?"....stii ,ti-am spus ca vreau sa vorbesc cu tine..."Da.Ce s-a intamplat?"...Pai,stiu ca tu crezi ca este o prostie,si nu mai crezi in acest sentiment.dar eu iubesc un barbat de ceva timp,un barbat pe care l-am vazut o singura data in viata mea..."Ce??Tu te auzi ce spui??"..stiam ca vei reactiona,de-aia nici nu ti-am spus atata timp..."Normal ca este o prostie..."....
Am inceput sa i-l descriu atat cat mi-am amintit si am retinut ca avea un accent,nu era roman...,M incepe sa-mi puna ogramada intrebari despre cum arata  si o intreb ce se intampla,pana acum nu a vrut sa ma asculte si i s-a parut o prostie,iar acum tot ma "descoase"..."Nu se poate!!!Nu are cum !! .....ce se intampla? ..."Nu .nu se poate!!".....ce s-a intamplat M?...."Cunosc si eu o persoana la fel ca de care mi-ai spus".....da?cine......."Vecinul meu ,cel despre care ti-am tot vorbit,dar este o simpla coincidenta".....atunci i-am spus despre accentul pe care il avea,era turc,era inca un lucru prin care puteam clarifica situatia...."Da??!?"....????........."El este..."


Este inca o capcana a destinului sau chiar este el,in sfarsit te-am gasit sau este o alta situatie incurcata si imbinata cu un pic de nebunie si naivitate...Dar daca ai fi tu?De ce destinul este la fel ca o aruncatura de zaruri..De ce??de ce atunci cand zarurile sunt amestecate ti se schimba cursul vietii radical,si nimic din ceea ce ti se parea obisnuit ieri,nu se va mai intampla..De ce nu putem stii dinainte tot ce ni se va intampla in viata?dar poate ca viata ,destinul nu ar mai avea niciun farmec........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu