luni, 7 noiembrie 2011

Aud vibrand vocea ta in toate zgomotele lumii. – Paul Eluard

Azi, 07.11.2011,sunt mai hotarata ca oricand,ma voi duce si ii voi spune lui M. tot..ceea ce eu am pe suflet,si ma macina...dar,cum M. este inca la pat ,vreau sa-i cumpar o carte,stiu cat de mult ii place sa citeasca .Azi este foarte urat afara,cand este asa afara imi place sa stau si sa privesc afara...e interesant sa vezi cum toate oamenii de pe strada au o destinatie anume si tu stai si privesti la ei.Am plecat spre magazinul cu cele mai interesante carti,de fiecare data cand vin aici ma simt atat de bine si parca nu as mai vrea sa plec...Aici ma regasesc de fiecare data si imi este atat de bine...
.A inceput sa ploua...de fiecare data cand ploua,cred ca timpul sta in loc,nu stiu de ce dar imi creeaza un astfel de sentiment....Am ajuns la magazin si sper sa gasesc o carte buna...Si am inceput sa ma scufund printre carti...Guillaume Musso,Sandra Brown,Orhan Pamuk,Paulo Coelho,Gabriel Garcia Marquez,Jane Austen ....acestia stiu ca sunt preferatii ei....si nu ma pot hotari....au aprut niste carti noi ca de exmplu:Guillaume Musso -ce-as fi eu fara tine? sau Orhan Pamuk-zapada......grea decizie ,dar cred ca cealalta ar fi mai potrivita,cred ca este pe gustul ei,,ba cealalta cred ii va placea mai mult,dar totusi cartile de acest gen ii place foarte mult sa citeasca,da dar cealalta parca are un subiect mai interesant,da dar acesta  este la fel de interesanta "Unde pot gasi cartile de Elif Shafak?",aud aceea voce cunoscuta ,vorbind stricat romaneste.,hmmm... aceea voce pe care nu am mai auzit-o de 2 ani ,ma intorc indata si il vad pe EL,cu spatele imbracat ca atunci...ahhh,cat as vrea sa opresc timpul si sa-l privesc pentru tot acest timp in care i-am dus dorul,in care am plans dupa el,in care priveam cerul instelat cu gandul ca si el priveste acolo,in aceste nopti in care l-am visat si m-am trezit plangand,in momentele in care am vrut sa fie langa mine ....si acum ,dupa atatea esti aici...nu pot sa cred,de 2 ani te caut pana si in visele mele si astept de mult clipa in care sa te am din nou in fata si acum esti aici...in fata mea...nu stiu cum sa-mi descriu starea,nu stiu ce sa fac....nu credeam ca atunci cand te voi gasi ,nu voi stii pur si simplu ce sa fac....am alergat si i-am pus mana pe umar.ahhh cat am visat acest moment si se intoarce...nu este el,daca nu as stii numai eu chestia asta,as crede ca cineva se joaca cu mine...offffff.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu