joi, 24 noiembrie 2011

Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita. – Blaise Pascal

...nu stiu ce sa spun,nu ma pot exprima in niciun fel...sunt atat de bucuroasa,atat de fericita l-am cautat timp de 2 ani de zile..si acum printr-o coincidenta l-am gasit,acum regret ca nu i-am spus mai devreme lui M .,poate il gaseam mai repede....dar asta a fost sa fie...!!!M. imi spune ca nu m-a mai vazut nicodata asa de fericita ,dar daca nu este el si imi fac iluzii desarte???M. imi spune ca el corespunde descrierii pe care i-am facut-o si totusi cred ca in lumea aceasta multi pot corespunde descrierii pe care i-am facut LUI.Dar totusi nu pot sa nu ma gandesc si sa nu fiu entuziasmata daca este EL???O intreb pe M. unde sta?La ce etaj?La ce usa?Ies din apartament in mare graba si urc la etajul urmator  catre usa cu numarul cu 5..
..ah,atatea lucruri din viata se leaga de aceasta cifra ,m-am nascut pe 5 februarie,numele meu are 5 litere ,la 5 ani am plecat pentru prima oara din tara,pe 5 noiembrie l-amintalnit pe El,pe 5 iulie mi-am botezat finutul,iar pe 5 septembrie mi-am intalnit cea mai buna prietena M.,  aceasta cifra se leaga de destinul meu...incontinuare....este inca un lucru care mi se intampla sau este doar o coincidenta???

Un comentariu:

  1. Ola! Você pode ver meu post no Blog Variedades Cooking. Visite e comente. Não se esqueça de dizer que você é meu amigo. :d

    http://cooking-varieties.blogspot.com/2011/11/piyaz-recipe-antalya-bean-salad-kabak.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere