miercuri, 30 noiembrie 2011

Cand inima unui barbat este deprimata de atatea preocupari, ceata este imediat imprastiata in momentul in care apare o femeie. – John Gay

si da...te-am gasit in sfarsit ,te-am gasit..nu mi-as fi dorit sa devii o amintire pentru mine,sa vorbesc despre Tine la trecut,sa plang de fiecare data cand imi aduc aminte de Tine,sa plang cand vad un cuplu fericit iar in mintea mea sa fie imaginea cu noi doi.Te-am cautat in fiecare barbat de pe strada,seara de seara ma rugam sa te intorci,sa vii inapoi,mereu ai fost in gandul meu si ma intrebam oare ce faci?,am plans simtind ca nimeni si nimic niciodata nu imi va putea readuce fericirea.Te-am cautat in toate visurile mele, dar nu ai aparut.Nici acum nu stiu ce este cu mine,nu am mai trait acest sentiment niciodataE perculos sa iubesti!!Iubirea e ca un drog..La inceput ai senzatia de euforie ,de abandon total,apoi a doua zi vrei mai mult,inca nu e un viciu dar iti place senzatia si iti inchipui ca o poti tine sub controla .Te gandesti la persoana iubita vreme de 2 minute si uiti de ea vreme de 3 ore.In scurt timp te obisnuiesti cu acea persoana si incepi sa fii complet dependent de ea.Acum te gandesti la ea 3 ore si o uiti 2 minute.Si azi..esti aici...doar o usa ne mai desparte.,dupa atat timp in care am fost departe,e greu de descris sentimentul pe care il simti intr-o astfel de situatie,parca nu mai am putere sa ciocan,simt ca mainile nu ma mai asculta,nu imi pot ridica mana,ma simt foarte ametita ,ma gandesc la momentul cand va iesi la usa,oare ce ii voi spune???iar Tu ce imi vei spune? ma tii minte?incerc sa-mi ridic mana dar nu pot,si incep sa plang,nu-mi vine sa cred...dupa atatea nopti nedormite in care am plans crezand ca nu te voi mai gasi niciodata,in care am crezut ca nu va mai conta restul pentru mine..bat la usa,iar emotiile cresc din ce in ce mai mult,starea de ameteala,de lesin se accentueaza ,abia mai pot sa ma tin pe picioare si usa se deschide..in fata mea apare un barbat de 35-40 de anii,inalt,brunet,imbracat in negru,elegant si il privesc pret de cateva secunde fix..si el de-asemenea,si incep din nou sa plang si printre lacrimi il intreb "Este aici?",si ma intreaba"Cine?,eu m-am mutat de curand aici ,de 3 saptamani ,cel care a locuit a plecat din tara,probabil pe el il cautati,cetateanul turc,nu?"A plecat???Din tara???"Apoi...nu imi mai aduc aminte nimic,probabil am lesinat,si zac pe jos in fata apartamentului in care El a locuit ,in fata apartamentului pe langa care am trecut de atatea ori,incat as fi putut descrie usa apartamentului,dar niciodata nu as fi putut crede ca s-a aflat aici,atat de aproape de mine ,sau poate am murit?de-atatea disperare,de-atatea suferinta?

2 comentarii:

  1. _____________@@__@_@@@_____
    _____________@__@@_____@_____
    ____________@@_@__@_____@_____
    ___________@@@_____@@___@@@@@_____
    __________@@@@______@@_@____@@_____
    _________@@@@_______@@______@_@_____
    _________@@@@_______@_______@_____
    _________@@@@@_____@_______@_____
    __________@@@@@____@______@_____
    ___________@@@@@@@______@_____
    __@@@_________@@@@@_@_____
    @@@@@@@________@@_____
    _@@@@@@@_______@_____
    __@@@@@@_______@@_____
    ___@@_____@_____@_____
    ____@______@____@_____@_@@_____
    _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
    _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
    ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
    ____@@@@@_____@_________@@@_____
    ____@@_________@__________@_____
    _____@_________@_____
    _______________@_____
    ____________@_@_____
    _____________@@_@_____

    RăspundețiȘtergere
  2. HELLO. THANK YOU FOR COMING TO MY BLOG. SEE YOU AGAIN.... :)

    RăspundețiȘtergere