vineri, 27 iulie 2012

"Astazi te afli in locul in care te-au adus gandurile tale ; maine vei fi acolo unde te vor aduce gandurile tale." James Allen

03.07.2012.....
....o zi importanta pentru mine,ma prezint la primul meu interviu pentru un job..sunt atat de incantata!!!Am citit mai toate articolele de pe net cu privire la cum sa te prezinti la un interviu..si am fost extrem de atenta la toate detaliile...este ca un examen important!M-am dus la o firma unde jobul era pe domeniul meu si ma incanta...in incinta firmei erau multe persoane ce venisera pentru acest job...mi-am spus clar ca nu am nicio sansa,ca celelalte persoane poate au mult mai multa experienta decat mine si automat vor fi angajate,dar mi-am spus sa incerc!!!sa fiu optimista si increzatoare in fortele proprii caci nu se stie niciodata :d......Am fost nr.25 din 30....pentru un singur post :D...Cat de ciudat este atunci cand unei persoane i se atribuie un nr.....in fine,stau si privesc cum intra persoanele in biroul unde are loc interviul si monotonia instalata in locul unde astept..si ma gandesc la numarul 25,....hmm,incep sa devin superstitioasa dar numarul 5 m-a urmarit dintotdeauna(sunt nascuta pe 5,la 5 luni mi-au aparut primii dintisori,la 5 ani s-au schimbat,am 5 verisori,numarul usii mele este 5..si multe multe altele,au mai ramas doar 5 persoane si dupa aceea intru eu...emotiile incep sa creasca usor-usor si vn si momentul in care intru si eu.Din cate auzisem eu de la prietenii,persoanele care intervieveaza  potentialii viitori angajati sunt morocanosi,care vorbesc cu superioritate si care pun de obicei cele mai iritante intrebari ,ei bine la mine nu a fost asa,din contra ,au fost niste persoane foarte dragute,si am avut o conversatie foarte placuta...dupa ce am terminat,am iesit in locul unde se astepta si eram foarte bucuroasa ca totul a decurs bine si increzatoare ca poate eu voi fi cea aleasa!!!
Apoi m-am dus la o cafenea unde trebuia sa ma intalnesc cu o foarte buna prietena C.,aici dintr-o discutie in alta, ii spun k tocmai vin de la un interviu pentru un job si ma intreaba la ce firma este,ii spun firma respectiva si imi spune:Nu cred!Si eu am lucrat acolo, si este un patron uracios si se comporta urat....Aoleu!!  ...Da,se poarta urat cu toti angajati si niciodata nu-i convine nimic,crede ca are lumea la picioare,este tanar si crede ca totul i se convine,mai bine uiti de jobul acesta,nu se merita,vei gasi altul sunt sigura,crede-ma stiu prin ce am trecut la acest job,toti angajati de acolo se plang de acest lucru dar nu pot pleca datorita crizei.....
OFFF,cand eram si eu entuziasmata ca imi voi gasi un job,aud lucrul acesta.,..dar asta este ,voi gasi altul!!Dupa ce am petrecut o dupa-amiaza in compania unei vechi prietene,ajung acasa franta si singurul lucru care m-ar putea inzdraveni este somnul,am fost atat de obosita incat m-am sculat foarte tarziu...datorita telefonului ce suna necontenit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu