marți, 18 decembrie 2012

Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunându-i: “Taci!”.

....m-am integrat destul de repede la job, si am gasit niste oameni minunati.Insa,in 6 luni nu am reusit  sa-mi cunosc seful,dat fiind faptul ca mereu este plecat ori isi trimite un reprezentant..mi se pare destul de dubios.Saptamana aceasta,am extras biletele cu numele colegilor caror le vom lua cadouri.Eu mi-am extras o colega,insa cine m-a extras pe mine...este chiar seful meu,hmm nu cred ca exista coincidente, ci doar destin,poate macar acum il voi vedea si eu....Sambata seara este o petrecere la firma,moment in care ne vom da cadourile...Astazi am fost intrebata daca cred sau nu in destin....daaaa,cred in destin si nu in coincidente,acestea nu exista.Destinul este un sirag de evenimente ce se desfasoara in viata unui om (a unui trecator prin viata)...care de cele mai multe atunci cand are o problema sau un necaz isi aduce aminte ca esecul se datoreaza destinului si nu propriei persoane..Destinul poate fi influentat intr-o mica masura prin intermediul deciziilor pe care le luam si ale actiunilor pe care le facem..Dar cat de mult intelegem pasii destinului nostru?Cat de mult suntem purtati prin lume de catre destin si mai ales ne dam seama de acest lucru?Marile personalitati ale acestei lumii au stiut dinainte ce vor deveni?Este uimitor cum adesea nu intelegem forta timpului,iar cand ne dam seama..este prea tarziu...prea tarziu sa intelegem efemeritatea timpului,si relatie dintre noi si timp,relatie ce se afla in deplin acord deoarece imbatranim odata cu trecerea ireversibila a timpului...Odata o prietena mi-a spus ce s-a intamplat cu verisoara ei...istorisire care imi intareste increderea in destin...
  .....pe 3 decembrie 1999,o frumoasa fata se intorcea de la facultate si a vazut in vitrina unui magazin o superba haina de blana alba...aceasta fiind dorinta ei de Craciun: haina de blana alba...parintii au facut toate eforturile pentru a i-o cumpara,aceasta a fost foarte fericita vazand haina mult dorita.Peste 2 zile,a mers impreuna cu prietenii la cinema,ea fiind imbracata in haina de blana alba,cand a iesit de la cinema,fata a facut infarct si a murit....Parintii au fost distrusi pierzandu-si singura fata pe care o iubeau ca pe ochii din cap, si pentru care ar fi facut orice sacrifiu doar pentru a fi fericita.Cei 2 parinti au hotarat ca este mai bine s-o ingroape in haina alba,deoarece aceasta si-a dorit-o nespus de mult,si tinea la ea la fel de mult.Dupa 3 saptamanii de la inmormantare,mama fetei a inceput sa o viseze cerandu-i sa-i pregateasca un pachet cu tot ce trebuie la o mireasa si sa astepte dimineata la prima ora la podul din vest pentru a opri prima masina care trece.Mama a povestit intamplarea colegelor de serviciu,care au sfatuit-o sa infaptuiasca acest lucru,aceasta a pregatit pachetul si dimineata se afla la podul din vest,asteptand sa treaca prima masina.Prima masina care trecea apartinea armatei,femeia a oprit-o si i-a spus soferului despre fata si despre vis,dandu-i pachetul...replica soferului:"Doamna,nu o sa va vina sa credeti,dar in spatele masinii se afla un soldat mort.".......Destin sau coincidenta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu