vineri, 22 iunie 2012

"Nici o trompeta nu rasuna atunci cand sunt luate deciziile importante pentru viata noastra.Destinul isi face aparitia intr-un mod tacut." Agnes DeMille

Daca am sti dinainte ca o sa ni se intample un lucru ,oare am putea sa evitam?...
...a trecut atat de mult timp de cand nu am mai scris incat simt ca nu mi-am revazut un prieten de mult timp,in tot acest timp am reusit indeplinesc anumite obiective:am terminat facultatea,am luat permisul!!!,in curand ma voi prezenta la un interviu....si,am cunoscut pe cineva...
Sunt atat de fericita,incat mi-e frica sa nu se intample ceva care sa-mi  fure fericirea,s-au asezat multe lucruri in viata mea...simt ca soarele a iesit si pe strada mea:D
Un alt motiv al fericirii mele este ca M. a cunoscut un baiat extraordinar care o iubeste si o respecta enorm,simt o liniste sufleteasca pentru ca si-a gasit fericirea(isi fac planuri de nunta!!!)cu toate ca se cunosc de putin timp si a fost dragoste la prima vedere....M.este vesela tot timpul!!Oare asa sunt toate persoanele cand iubesc?Ce face dragostea din om....
Sunt bucuroasa cand vad persoanele din jurul meu ca sunt fericite!!!
...iar eu,am cunoscut o persoana care ma face fericita...cum l-am cunoscut?Am vorbit de cateva ori pe Fb(eternul cupidon:))) )...iar intr-o zi eram in restaurantul meu drag,luam micul dejun si eram ingandurata,plictisita iar chelnerul(un vechi prieten )ma intreaba :Mariuka,ai patit ceva?,am mai vorbit pret de cateva minute dupa care pleaca,apoi cufundata in gandurile mele vad ca cineva vine la masa mea si ma intreaba:Mariuka?Da?Nu ma cunosti?Sunt Y.
..ce chestie,nu prea am pus asa mare pret pe conversatiile de pe Facebook ,necrezand ca poti intalni cu adevarat pe cineva pe care l-ai cunoscut pe acest site,dar iata ca se poate.Este un baiat extraordinar!De-atunci am iesit mereu impreuna,si imi place foarte mult sa -mi petrec timpul in compania lui.Poate el este sortitul,persoana care ma va face fericita!!
Saptamana viitoare ma voi duce la primul interviu pentru un job:d,sunt atat de incantata!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu