marți, 21 februarie 2012

Poti face orice,poti gandi orice,poti crede orice,poti avea parte de toata stiinta lumii-daca nu iubesti nu esti nimic...

.....Astazi ,soarele isi face din nou aparitia,dupa mult timp...iar eu imi doresc sa resimt bucuria unei plimbarii in parc...si imi este greu,poate mai trebuia sa mai vina cineva cu mine,asa cum venea de atatea ori..,dar poate nu mai vrea sau a uitat frumoasele momente petrecute impreuna....
Cat de ciudat pare cand din agitatia din strada intri in parc,acolo unde parca timpul capata sens,alt ritm de desfasurare,aici pare ca nu patrunde nici cel mai mic zgomot si totusi e un loc unde iti vindeci ranile sufletesti,un loc unde tristetea devine mai putin apasatoare si un zambet isi face aparitia timid.Un loc unde intalnesti doar fericirea copiilor ce se joaca in parcuri, unde bucuria animalelor este mai intensa prin atentia  caruia i-o ofera stapanul la plimbare,un loc denumit"locul primei iubirii",deoarece nu este nimic mai romantic decat o plimbare in parc cu persoana iubita,locul unde inveti ca sportul te face sanatos...
Merg si admirand toate bucuriile sufletesti pe care ti le poate oferi parcul,am intalnit un cuplu  trecuti de a doua tinerete,dar iubindu-se la fel de intens ca in prima clipa cand s-au cunoscut...,si aveau 53de ani de casatorie...53!!!!el o intreaba pe ea: Mai tii minte iubito,cand ne-am cunoscut?
ea:Da,parca a fost ieri....si ii multumesc lui Dumnezeu ca am fost atat de norocoasa sa te intalnesc si sa ramanem impreuna,pot spune ca este atat de frumos sa-ti intalnesti sufletul pereche,sa imbatranesti alaturi de el,sa-ti vezi crescand copii,nepoti,stranepoti...
el:Nu stiu ce s-ar fi ales de vietile noastre daca nu ne-am fi intalnit.Imi doresc sa mor,privindu-te.Te iubesc!
A fost cea mai frumoasa declaratie pe care am vazut-o!!Cine in ziua de azi isi mai gaseste jumatatea?Cine in ziua de azi este dispus sa stea 53 de ani cu o persoana?si nu pentru banii,?
Acesti 2 oameni dau o lectie de viata unei lumii intregi,dragostea este mai presus de orice lucru material iar in cazul lor vesnica..Asta este dragostea, asta este ceea ce imi doresc de la viata!... Caci, in fond, asa este dragostea adevarata ?!… nu neaparat fizica si nici romantica in mod ideal. Sa iubesti inseamna sa accepti ceea ce a fost, ceea ce este, ceea ce va fi si ceea ce inca nu s-a intamplat. Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru, ci acelea care stiu sa faca ce-i mai bun din tot ceea ce au”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu