miercuri, 8 februarie 2012

Daca exista un lucru la care tii mai presus decat orice altceva,nu incerca sa-l tii cu forta .Daca e sa fie al tau,va fi,pentru totdeauna .Daca nu e sa fie al tau,inseamna ca nu a fost al tau de la inceputuri...

....Si poate asa este...nu ai fost al meu decat 1 minut,nu mi-ai apartinut decat 1 minut,nu te-am vazut decat 1 minut in viata mea,nu ti-am privit zambetul decat 1 minut in viata mea si totusi mi te-am dorit mai mult decat orice pe lume si te doresc chiar si acum cand cine stie in ce colt de lume te afli....dar ...este o durere imensa in sufletul meu deoarece te-am comparat cu toti barbati de pe strada incercand sa te gasesc si sa strig cu toata puterea :"Te-am gasit si esti al meu...",si bineinteles tu ieseai in castig fata de toti ceilalti...au fost multe dati in care te-am confundat cu altcineva
Poate nu esti pentru mine...ahh destinul asta,mereu am crezut in destin si mi-am sfatuit prietenele in situatii asemanatoare:"Nu-ti mai face iluzii,el nu este pentru tine,destinul iti va scoate pe cineva in cale..."Vorbe goale,deoarece am vorbit in nestiinta de cauza,m-am impotrivit destinului si mi-a aratat pana la urma ca nu ma pot lupta cu el,deoarece mereu iese invingator...dar nici sa renunt la tine nu pot...
Nimeni nu stie ce ma macina pe mine,ma simt atat de linistita ca ma pot descarca prin cuvinte...caci cuvantul este cel care da gandirii cea mai inalta si cea mai adevarata existenta a sa...
Am facut cunostinta cu singuratatea...este cea care ne roade cand si cand,care ne saboteaza somnul si ne face zorile sa putrezeasca....zori in care mi te-am imaginat in mii de feluri ..aici...Cat te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu