marți, 17 ianuarie 2012

Timpul e o iluzie, nu te lăsa dus de şarpe, uneori e o dreaptă, alteori se strânge. Mariana Fulger

Pentru prima oara dupa mult timp,realizez ca nu mai am durerea in suflet,realizez ca nu mai esti in mintea mea si poate este mult mai bine asa sau ...
Ma prefac ca mi-e bine....
Ma prefac ca te-am uitat...
Ma prefac ca numai vorbesc despre tine si sper ca acest lucru se va transforma in adevar...
Ma prefac ca altul este in locul tau in inima,dar tu esti prezent acolo si stiu ca nu vei pleca
Dar pana cand??Oare cum voi reactiona cand te voi avea din nou in fata mea?


Incerc doar sa ma prefac de fiecare data cand cineva ma intreaba si sper ca-mi iese acest rol...dar...
Cat mi-as dori ca intr-o alta viata sa te cunosc din nou si sa fim poate suflete pereche,poate vom trece pe strada unul pe langa celalalt,poate vei suferi dupa mine...
Imi doresc sa uit...tot...acea zi,acea privire,acel zambet,acea imagine,acel moment,....dar...,cum?
Nu m-ai invatat cum sa traiesc fara tine.Cum sa te uit daca nu am invatat niciodata?Vino si inapoiaza-mi  tot ce a  fost odata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu