duminică, 18 septembrie 2011

Putina dragoste seamana cu putin vin. Prea mult, si dintr-unul si din celalalt, il imbolnavesc pe om. – John Steinbeck

Hmmm.......Exista un loc unde mergem cu totii dupa moarte?Asta am incercat si eu sa aflu din cartea lui Guillaume Musso "Si dupa..."(O recomand)....Ahhh,prietena mea M. mi-a spus mereu nu ar trebui sa ma gandesc la lucrurile astea,dar nu ma gandesc ,sunt si eu curioasa asa cum probabil este toata lumea curioasa ce se intampla cu sufletul nostru...oare unde ajunge?Oare exista vreo diferenta pe lumea cealalta intre oamenii buni si oameni rai?Oare sunt rasplatiti fiecare pentr faptele sale asa cum scrie in Biblie si asa cum am fost invatati de mici,sa fim buni deoarece vom ajunge in Rai,unde totul este frumos,bunatate si sa nu fim rai pentru ca vom ajunge in Iad....ciudat dar linistea care se lasa peste mormant este aceasi si in cazul omului bun si in cazul omului rau..
Oare ne reincarnam?Si daca da ,in ce?In cazul acesta cred ca apare o teama ..oare ce am fost in viata anterioara?oare ce voi fi in viata urmatoare?Oare de ce nici cele mai luminate minti nu au putut descifra misterul acesta?Oare cei ce nu si-au intalnit jumatatea cat timp au fost in viata o intalnesc dupa moarte?

.......Azi am inceput serios sa ma gandesc ca trebuie sa dau de carnet, si o sa dau!!!Am fost impreuna cu prietena mea M. in oras si am vazut-o o crizantema superba..mov...o ador!!Bineinteles nu am rezistat si am cumparat-o..
.M-am trezit cam nostalgica nu stiu ce este cu mine,poate gandul ca vine toamna(inca nu se vede ca a venit),poate gandul ca pomii,florile se vor usca,poate gandul ca vine frigul,poate gandul vietii monotone,poate ca sezonul verii trece,poate ca am febra musculara :D...Ma suna M. spunandu-mi ca langa ea s-a mutat un baiat,hmmm poate ca nu este cel mai bun moment acum sa-mi povesteasca ,ii spun ca sunt ocupata si o sun mai tarziu........vreau doar sa stau in pat ,ascultand linistea...cat imi place!!!
Hmmm...a trecut o alta zi,o alta saptamana, fara EL,ahhh!!cat imi doresc sa-l privesc ,oare unde este?Cat mi-as dori sa-l intalnesc din nou.....nu stiu ce este cu mine..nu am mai trait niciodata chestia asta...nu stiu cum se numeste..nu stiu ce este..stiu doar ca imi doresc ennnnorrmmm sa-l vad ...Oare unde esti H.?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu