marți, 20 septembrie 2011

Poate ca Dumnezeu va dori sa cunosti multe persoane nepotrivite inainte de a cunoaste persoana potrivita, pentru ca, atunci cand o vei cunoaste in sfarsit, sa stii sa fii recunoscator. – Gabriel Garcia Marquez

.....Am terminat de citit cartea "Vei fi acolo?" a lui Guillaume Musso ....superba!!!!
Te-ai gandit vreodata ce ai face daca ai avea posibilitatea sa te intorci in trecut?Ce ai schimba?Pe cine ai vrea sa reintalnesti?Al cui destin ai vrea sa il schimbi?In jurul acestui subiect se petrece actiunea romanului "Vei fi acolo".
Protagonistului Elliot Copper-medic,i se ofera aceasta sansa iar dorinta lui cea mai mare este sa se intoarca in timp pentru a impiedica moartea femeii iubite.
Daca am avea posibilitatea sa ne intoarcem in trecut,am face-o?Eu una da.Mi-as dori enorm sa ma intorc in trecut pentru a retrai cateva momente ....pentru a-l reintalni pe El.,doar pe El.
Daca ni s-ar oferi aceasta sansa probabil ca multii vor dori sa se intoarca in trecut pentru a repara unele greseli,pentru a evita moartea persoanelor dragi,pentru a retrai unele momente,poate ca daca ne-am intoarce in trecut si am schimba unele lucruri am putea sa ne schimbam chiar si destinul...poate am fi in alta parte acum...
Tu ce ai face daca te-ai intoarce in trecut?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu