luni, 19 septembrie 2011

Omul are nevoie de dragoste. Viata fara duiosie si fara iubire nu e decat un mecanism uscat, scartaitor si sfasietor. – Victor Hugo

Ce este frumusetea?Mi-am pus de multe ori aceasta intrebare...Definitia frumusetii este diferita de la om la om,fiecare vede frumusetea in diferite moduri..Dar ce preferam noi la barbati si ce prefera ei la noi?
Aspectul fizic care de cele mai multe ori in cazul fetelor este imbunatatit de diverse operatii,care te pot face sa arati cu totul altfel decat esti tu ,mai poate fi de-asemenea imbunatatit prin machiaj(in unele cazuri exagerat)...
Dar ce se intampla atunci cand o femeie frumoasa fizic are un vocabular inadecvat,nu stie sa lege 2 cuvinte,nu are acea sensibilitate care o face delicata si fragila..,nu este feminina,mai pe scurt este foarte urata in interior...sunt din ce in ce mai dese aceste cazuri..si se pare ca barbatii iubesc aceasta tipologie..
Dar se poate si invers ca un barbat care este frumos sa nu stie sa vorbeasca ,sa se poarte foarte urat cu cei din jur.....fetele iubesc aceasta tipologie pentru ca unii dintre acestia au o stare economica foarte buna,si nu conteaza ca acesta nu este omul pe care si-l doresc alaturi atat timp cat au banii.
Eu consider ca frumusete este atunci cand la un barbat si la o femeie frumusetea interioara se imbina cu frumusetea exterioara si atunci apare o armonie extraordinara,ce este drept  rar am intalnit aceasta frumusete...Ca un exemplu pe care il pot da este Andreea Berecleanu ,este superba atat in exterior cat si in interior,sensibila,delicata....imi place extraordinar de mult!!!
Am intalnit multe cupluri ,in care unul dintre ei statea cu celalalt doar pentru frumusetea fizica partenerului si vroia sa-si faca gelosi prieteni sau pentru faptul ca baiatul este cel mai popular din liceu,de la servici.sau fata era manechin.....
Uneori mi se pare ca sunt de moda veche,dar unde sunt sentimentele?Atunci cand iti alegi partenerul/a nu te uiti si in suflet?Uneori o simpla privire poate fi de ajuns pentru a afla ce suflet are un om....
Oare toate lucrurile acestea trecatoare sunt mai presus de sentimente???

....sunt mandra,foarte mandra pentru ca El este frumos atat in exterior cat si in interior,este un om extraordinar pe care il caut zi si noapte si imi doresc enorm sa-l gasesc.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu