vineri, 23 septembrie 2011

Iubirea este cea mai inalta fericire la care poate ajunge omul, caci numai prin ea cunoaste ca el e mai mult decat el insusi, ca e una cu totul. – Rabindranath Tagore

Dupa o saptamana plina, am vrut sa ma relaxez....Stau intinsa in pat si ascult Lara Fabian-Quedate(superba melodie)...atat de frumoase sunt versurile,atat de mult mi se potrivesc...

Ai plecat atunci
Si eu te-am cautat in visurile mele atat de mult
Mi-am imaginat vocea ta printre ingeri
Asa m-am resemnat
Dar acum te-am gasit

Oare se va intoarce?Stiu suna prostesc dar..ceva imi spune ca El se va intoarce,va veni..Nimeni nu stie ce este in sufletul meu de 2 ani de zile,nici macar prietena mea M,dar trebuie sa-i spun,nu mai pot,nici nu stiu ce este cu mine nu am patit acest lucru niciodata...Da,2 ani de zile in care nu l-am putut uita deloc..De ce?Oare de ce nu l-am putut uita?..In 2 ani de zile oamenii pot face multe lucruri..Oare s-o fi casatorit?Oare o fi avand copii?Imi este atat de dor de el...Dorul...se naste din lipsa unei clipe,din dorinta de a retrai un sentiment placut ,abandonat undeva in subconstient.Ne este dor de un loc,de un lucru,de o fiinta draga..Uneori ne este dor de noi insine..De cei ce eram atunci cand clipele isi pierdusera curgerea.... ...Dorul nu are o unitate de masura .Dorul se simte,se traieste..Si atat.Cand ti-e dor o clipa pare o vesnicie si o vesnicie un infinit..Cand ti-e dor traiesti in tine,amintiri,regrete ,zambete..Si cand ti-e dor, speri mai mult ca niciodata.


..
In fiecare seara stau si privesc cerul instelat si somptuoasa luna,si simt o mangaietoare adiere..care imi aduce aminte tot mai mult de El,si ma face sa ma simt aproape de El,foarte aproape ..si cateodata imi mai pun intrebarea?Oare si Tu privesti spre cerul instelat??
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu