vineri, 16 septembrie 2011

Iubirea! Este aripa daruita de Dumnezeu sufletului pentru a urca la el. – Michelangelo Buonarotti

Daa,eu l-am intalnit si am simtit din primul moment ca el este omul cu care as putea fi fericita....si da ,era asa cum eu l-am visat,asa cum mi-am dorit mereu.. un om extraordinar.Un om  care eu pana atunci nu intalnisem...un barbat inteligent,frumos,cu simtul umorului,sensibil.....
Unde l-am intalnit?In fata unei patiseri :)))...,1 minut ne-am privit in ochi si am zambit unul celuilalt de parca ne cunosteam de-o viata...zambetul si privirea lui m-au marcat cred pe viata,deoarece nu am mai vazut niste ochii negri atat de frumosi si un zambet superb..nu-mi venea sa cred era omul pe care eu il visasem toata viata  ,1 minut atat a durat dar pentru mine a fost o eternitate si totusi imi parea cunoscut,si totusi simteam ca-l cunosc de mult,si totusi ...si totusi ..am regretat enorm apoi momentul plecarii mele din fata patiseriei....
Am cautat zambetul si privirea in fiecare barbat pe langa care treceam pe strada,in zadar nu le-am gasit....nimeni nu era ca el,nimeni nu era ca H.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu