duminică, 26 iunie 2011

Se zice ca timpul trece,timpul nu trece niciodata noi trecem prin timp...

Am învatat de mica ca pentru ceea ce îmi doresc trebuie sa fac ceva. Am privit realizarile mele de pâna acum,si chiar daca la unele îmi pare ca nu am contribuit, de fapt am facut ceva pentru orice.ntro lume in care ne rugam, asteptam ca anumiti idoli, oricare or fi ei sa ne salveze iar daca nu ne iese combinatia, mergem la oameni “iluminati” sa ne ghideze catre acesti idoli cum putem sa ne atingem potentialul?
intro lume in care ignoranta este singura noastra salvare de tot ce se intampla in jur, cum putem sa atingem cunoasterea?
intro lume in care eliberarea completa de sentimente este singura optiune pentru a atinge pacea, dar suntem obligati sa muncim pentru a supravietui, cum putem atinge pacea?
ce este pacea? ce este salvarea? ce este potentialul? ce sunt idolii? si de ce, de ce, trebuie sa apelam la aceste “nevoi”?
de ce trebuie sa existe un scop?
oamenii trebuie sa creada in ceva. nu ca au voie, dar au nevoie. trebuie sa dea un nume neintelesului. dumnezeu, allah, destin, karma, cunoastere, stiinta. toate care ne vor conduce inspre alta ambiguitate: viata eterna, salvare, potential, pace.

intro zi armageddonul ne va sfarsi pe toti, nu va fi frumos, nu va fi rapid, nu va fi curat. fie centura fotonica, fie evolutie, fie apocalipsa, fie un presedinte cu multe butonase. si pana atunci, mai mult ca sigur vom fi deja morti sau ignoranti de dezastrul care ne asteapta. care e diferenta?

ai doua alegeri in momentul de fata. alegi acum modul in care sfarsesti, sau astepti ca “destinul” sa o faca pentru tine. de ce sa intarzii inevitabilul?

pentru ca nu stii ce te asteapta…
daca stiam, ori cautam prelungirea vietii cu adevarat, ca o specie, sau ne adunam toti pe o cladire inalta si zburam pentru ce?

Omul este acea fiinta ambigua pe care evolutia a plasat-o la frontiera dintre doua lumi: cea animalica si cea divina. Natura sa este deci dubla si el trebuie sa devina constient de aceasta ambivalenta, ca sa o poata depasi.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu