duminică, 26 iunie 2011

Chestionarul lui Proust...

Am gasit pe internet controversatul chestionar a lui Proust...si m-am gandit ca ar fi interesant sa vedem ce "ascunde"

1.Principala mea trasatura
Calmul

2.Calitatea pe care doresc s-o intalnesc la un barbat
,sinceritate,forta,simtul umorului,gentilitate

3.Calitatea pe care o apreciezi la o femeie
Inteligenta,curajul,ambitia de a reusi

4.Ce pretuiesc mai mult la prieteni mei
Umorul,bunatatea..

5.Principalul meu defect
Pun la suflet orice lucru,mandria

6.Indeletnicirea mea preferata
Statul de vorba

7.Fericirea pe care mi-o doresc
O viata linistita si frumoasa in Turcia

8.Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Sa raman fara persoanele dragi mie

9.Locul unde as vrea sa traiesc
Cu siguranta Turcia

10.Culoarea mea preferata
Turcoaz,bleu,maro lila

11.Floarea care imi place
Liliacul,crinii,trandafirii,

12.Pasarea mea preferata
Papagalita mea Ciripa:D:D

13.Prozatorii mei preferati
Marquez,Coelhio,Cronin,

14.Scriitori mei preferati
Al.Dumas,Pamuk,Eliade,bacovia,Mateiu Caragiale,Slavici

15.Eroii mei preferati din literatura
Alan,Matache,

16.Eroinele mele preferate din literatura
Mara,Maitreyi

17.Compozitorii mei preferati
Korsakov,Beethoven,Chopin,Mozart

18.Pictorii mei preferati
Tziano,Rembrandt,

19.Eroii mei preferati din viata reala
Prieteni si animalutzele mele

20.Ce urasc cel mai mult
Nedreptatea

21.Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere
Sa stiu sa pictez

22.Cum as vrea sa mor
Repede ,fara dureri,Fericita,Iubita,si cu visele indeplinite

23.Greselile care imi insipira cea mai mare indulgenta
Cele care sunt regretate

24.Deviza mea
Sa iti traiesti viata este ceva foarte rar,majoritatea oamenilor doar exista...

Incercati si voi si veti afla cat de mult va cunoasteti....

Un comentariu: